Home sweet home!

15 februari 2015 - Horst, Nederland

Hallootjes!

Stiekem wist ik het al een poosje..thuis vrijwel niemand..hehe. Begin januari had ik besloten om mijn reis vervroegd te beëindigen. Voordat ik aan dit avontuur begon, had ik in mijn hoofd om negen maanden te reizen. Ik had echter geen idee hoe dit uit zou pakken, het was ten slotte ook mijn eerste backpack-avontuur. “We zien wel waar het schip strand”. Mocht ik het eerder moe zijn dan kom ik gewoon eerder terug was mijn voornemen. Mijn doel was om tijdens het reizen de drukte thuis achter me te laten en mijn hoofd leeg te maken. Dit is niet echt gelukt, haha. Door alle indrukken raakte mijn hoofd alleen maar voller. Dit is ook de reden waarom ik eerder ben terug gekomen. Mijn hoofd zat gewoon te vol, waardoor ik niet meer optimaal kon genieten van alle fantastisch mooie dingen die ik nog zou gaan zien. Ik merkte dat als ik weer een prachtig stuk natuur zag het me niet meer zoveel deed. Dit is gewoon zonde. Ik was ook gewoon letterlijk moe van het reizen. Continu nieuwe plekken en nieuwe mensen om me heen. Ik merkte aan alles dat het tijd was om naar huis te gaan. Uiteraard met een fantastische en onvergetelijke ervaring rijker!

Na het reizen met Jip door Thailand zijn we dezelfde dag weer huiswaarts gekeerd. Mijn ouders, zus, schoonbroer en petekindje stonden me op te wachten op Schiphol. Wat heerlijk om weer thuis te zijn! En wat is nu fantastischer om letterlijk de dag voor carnaval weer thuis te komen en iedereen weer te zien! Mijn vrienden thuis wisten allemaal van niks. Fantastisch om die gezichten te zien, toen ik in mijn carnavalspak het feestgedruis binnen stapte..haha! Ik heb de hele dag met een lach op mijn gezicht rondgelopen.

Voor mijn gevoel zit ik nog steeds in een flow. Alle indrukken moeten nog bezinken en op een rijtje worden gezet. Maar dit parkeer ik nog even voor een paar dagen..eerst carnaval!

Ik heb echt een suuuuper tijd gehad. Ik had het echt nooit willen missen. Zo veel geleerd en zo veel gezien. Ik kan het iedereen aanraden! En het is echt niet zo moeilijk als dat de meeste denken hoor ;-).

Iedereen die mij heeft gevolgd, bedankt! Hartstikke mooi om steeds alle reacties te lezen. Ik zal na de carnaval nog even de laatste foto’s posten om het geheel compleet te maken.

Alaaf!

1. Mam:
    15 februari 2015
    En der is ter mar eine hiel bliej
  2. Joep, Anne en Marlou:
    En nog een paar hier ;)
  3. Jo knippenberg.:
    15 februari 2015
    Wat fijn. Welkom thuis. En nu eerst een paar dagen genieten.
  4. Twan Deriks:
    Welkom thuis, Paul.
    Deze ervaring nemen ze je nooit meer af.
  5. Marian:
    15 februari 2015
    Ja en daar stond je ineens gisteren. Eerst hebben we 2 keer moeten kijken of je het echt was. Na de knuffel hebben we nog een aantal keren jou kant oo gekeken. Ja je bent er echt. Zoals je zelf schrijft. Dit pakken ze nooit meer af. Maar leuk dat je er weer bij bent.
  6. Oma 16--2:
    16 februari 2015
    goeie morgen paul jou laatste briefje gelezen wat een geruststelling dat je weer thuis bent vier carnaval rust goed uit en alles is zo weer het oude oma
  7. Nelke:
    Hey Paul,
    Waat fijn daat geej wer thoes ziet.
    BEDANKT daat weej mit door ow verhale te leaze mit ow mej mochte reizen. Dit waas kei schon!
    Deze ervaring zal ow niemand af kunne neme en geej zult dur nog duk aan trug dinke.
    Tot gauw wáh, groetjes Nelke.
  8. Svenjaa:
    Welkom thuis !! :D
  9. Suus:
    17 februari 2015
    super!!!
  10. Maria:
    20 februari 2015
    Fijn ook dit verhaal nog te lezen
    Zeker zijn de dierbaren om jou heen heel blij!
    Succes verder
  11. Bart: